שיתוף פעולה חוצה יבשות: מפכלי"ם מכל העולם ייתכנסו בישראל

בנצי לייזרוביץ No Comments on שיתוף פעולה חוצה יבשות: מפכלי"ם מכל העולם ייתכנסו בישראל

חיזוק יכולות מניעה ואכיפה של תופעות פשיעה חוצות יבשות: משטרת ישראל תקיים בסוף החודש כנס מפכ"לים בינלאומי במסגרתו תארח עשרות משלחות רמות דרג של גופי אכיפה מכל רחבי העולם

מפכל המשטרה, קובי שבתאי
מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כנס המפכ"לים יתקיים בתאריכים 27-30.11.2022, וייקחו בו חלק נציגים רמי דרג מגופי אכיפה של כ-35 מדינות. מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי ייפגש עם ראשי המשלחות לפגישות עבודה על מנת להגביר את שיתופי הפעולה בכל רחבי העולם ולחזק יכולות מניעה ואכיפה של תופעות פשיעה שונות חוצות מדינות.

במשטרה אומרים כי: "משטרת ישראל פועלת כל העת להמשך שיתופי פעולה בינלאומיים וחילופי ידע ומידע עם גופי אכיפה שונים. שיתופי הפעולה מאפשרים עשייה הרחק מגבולות המדינה מול גורמים עבריינים המבקשים למצוא מסתור הרחק ממדינת ישראל, ומגבירים את ההרתעה נגד תופעות פשיעה גלובליות חוצות מדינות".

"נמשיך לעמוד בחזית האכיפה ונפעל להעמיק את שיתופי הפעולה הבינלאומיים בכל תחומי עיסוקיה. משכך, כנס המפכ"לים הנו כנס בעל חשיבות רבה למדינת ישראל והוא נועד להידוק הקשרים והמשך שמירת מגעים, שיתופי פעולה ותיאומים עם גופי אכיפה נוספים נגד תופעות פשיעה המשפיעות באופן ישיר על האזרחים הנורמטיביים בישראל ובכלל" מוסיפים במשטרה.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי התייחס לכינוס ואמר: "אני רואה חשיבות רבה בקיום הכנס שטומן בחובו הזדמנות לשיח משותף והעמקת הקשרים הקיימים בין משטרות וגורמי אכיפת חוק מרחבי העולם. בעידן בו העולם הפך גלובאלי והגבולות הפיזיים בין המדינות הולכים ומטשטשים, שיתופי הפעולה בין ארגוני אכיפת החוק במדינות השונות הינם כורח המציאות".

"לארגוני אכיפת חוק ומשטרות בעולם כולו, אתגרים משותפים בהתמודדות אל מול תופעות פשיעה וטרור חובקות עולם. משטרת ישראל חפצה בהעצמת שיתופי הפעולה ונערכת להצגת יכולותיה ודרכי ההתמודדות שסיגלה אל מול טרור, פשיעה והפרות סדר. בכנס, המתקיים בעיתוי מצוין, עם יציאת העולם ממשבר נגיף הקורונה, צפויות למידה משותפת, צופה פני עתיד והרחבת שיתופי הפעולה. בטוחני כי כנס חשוב זה ישפיע על ביטחון אזרחי מדינת ישראל, אזרחי המדינות המשתתפות ואף על אזרחי מדינת ישראל המתגוררים בעולם" סיכם שבתאי.



0 תגובות